სწორ დროს სწორად შერჩეული სტრატეგია
 სწორ დროს სწორად შერჩეული სტრატეგია
სწორ დროს სწორად შერჩეული სტრატეგია
18 ნოემბერი, 2016 წ.
წიგნის „კამპანიები რომლებმაც მსოფლიიო შეძრა მსოფლიო“  წაკითხვის შემდეგ ვხვდებით თუ რამხელა მნიშვნელობა აქვს  პიარინდუსტრიას  პოლიტიკურ საარჩევნო კამპანიებში, გასართობ და  სპორტის ბიზნესის ევულუციაში.
წიგნში განხილული თითოეული კამპანიიდან შესაძლებელია დავინახოთ დეტალები, რამაც ეს კონკრეტული  კამპანია გახადა ისეთი წარმატებული , რომ „მსოფლიო შეძრა“.
დენი როჯერსის ნაშრომში, შეგვიძლია გავეცნოთ, თუ როგორ შეიცვალა და განვითარდა   „PR“ (საზოგადოებასთან ურთიერთობა) 1979 წლიდან დღემდე.
წიგნი კიდევ ერთხელ გვარწმუნებს იმაში, რომ სწორ დროს, სწორად შერჩეული სტრატეგია, სადაც წინასწარ იქნება გათვლილი თითოეული დეტალი და ნაბიჯი , ( სარეკლამო რგოლის შინაარსი, ლოგოს ფერი,  პოსტერის დიზაინი, სლოგანის შინაარსი, ფოტო მასალების  სწორად გამოყენება,  და ა.შ  )  და ძლიერი ადამიანების გუნდი, რომლებიც ახორციელებენ ამ სტრატეგიას, საწინდარია კამპანიის წარმატებისა.

ნინო სიხარულიძე
კინოთეატრი “რუსთაველის”, “ამირანისა” და “კავეას” მარკეტინგის მენეჯერი

ელფოსტაბეჭდვა